Friday, December 26, 2008

mEmOrI 2008

2008.....
meninggalkan 1001 knangan buat aku.....
masin...manis..masam....pahit..tawar...
pelbagai rasa n lengkap menjadi aturan idup....
bulan jan-mac....
bermula kehidupan bru aku....
slepas tamat exam spm....
aku just stay kat umah jew...
n then dlam 3 bln nie aku amik lesen kete n moto...
alhamdulillah....
skunk dah ade lesen...
yahuuuuu...
bulan april-jun....
1 penghijrahan n perubahan berlaku lam idup aku...
aku terpilih untuk mengikuti PLKN..
perghhh dah mmg rezekii aku...
n aku mmg berminat untuk menyertainya...
3 bulan kat sna tul2 mguji ksabaran aku...
mane xnye asyik kne marah jew...
aku plak telah terpilih untuk memegang jwatan sbg ketua wirawati keseluruhan..
ya allah....
bebanan dan pelbagai dugaan menanti aku...
first2 mmg aku benci PLKN...
lama klamaan prasaan benci mula btukar syg...
syg aku nak tgalkan plkn...
3 bulan bgitu singkat bg aku...
anugerah wirawati terbaik telah menjadi milik aku..
amin!!!!!!
bulan julai-november....
aku diterima masuk ke KPTM...
sronok gler coz aku dah jadi sbehagian dari budak2 u...
wlau bgai mane pun...
aku di uji dgn mcm2 dugaan...
hinggakan aku pernah give up untukk truskan kehidupan aku...
n now aku bangkit dari kgagalan idup...
insyaallah.....
moga2 ada sinar kbahagiaan buat aku...
bulan disember.....
stay kat umah jew...
makan...on9....tdo....
tu jew kerja aku..
heheheh...
d smping tuu aku juga sempat blajar blajar ....
blajar menjahit manik...
n bljar buat kek...
heheheheh
kira ok laa....
sooo mlm nie mlm penamat aku...
pnamat untuk 2008....
2009 aku tgu....
moga2 tahun 2009 memberikan aku sdikit sinar kegembiraan.....
moga2 aku diberikan umur yg pnjg untuk aku trus mlangkah meniti arus khidupan nie..
n aku mengharapkan 1 keajaiban blaku pada driku...
doakan aku tabah n cekal dlam meniti liku2 idup nie..
amin.....

p/s....slam kemaafan dari aku...*nUr aFiFaH aMaLiN bT mOhD lAdIn*

No comments: