Friday, December 12, 2008

??????????

smalam mrupakan dtik indah bg aku..walaupun 2/3 ari nie aku kne maki hamun ngan some1..tapi aku buat dek jew..lantak dia lah..lama2 dia diam la kot..aku pun dah x reply msg girl tuu.smalam aku bg nom girl tu kat sweet star..dia pun dah janji ngan aku yg dia xkan cari gaduh ngan girl tu..so aku pun bg jelah.dkat2 kul 12 dia msg aku.terkejut gak aku..biasanye time tu dia ngah lepak2 ngan member2 dia..dia suh aku ati2 n dia ckp dia isawkan aku..aku just ckp kat dia yg aku ok jew..pastu dia send msg yg girl tu antar.tgk pada msg girl tuu nampak sgt dia bdk kptm..umm aku pun x taw la kerja sape..sweet star ade syak some1..bila aku pk blik ade persamaan gak ngan org yg dia syak tuu tapi xkan la some1 tu sgup buat aku mcm nie..swet star bg tau aku..manusia nie mcam2 ragam..depan kita baik jew blakang kita sape taw..soo aku diam jew.pling buat aku terharu smalam dia bg taw aku yg hubungan kitaorang xkan brakhir n dia xkan tgalkan aku..pastu dia dia minta antara kitaorg kne msing2 sling pcaya mempercayai...aku ade jugak tanya dia n minta dia jujur ngan aku..aku tanya dia sama ade dia dah ade some1 or not..klu dia btol2 dah ade,aku mmg kne jauhkan diri aku dari dia..aku x bleh kcau kebahagiaan org..seperti mane yg girl tu minta dari aku..tapi sweet star mati2 nafi..dia cakap yg dia xde sape2 slain aku..ummm soo now..aku just buat do know je ngan girl tu..lantk dia lah dia nak maki hamun aku kew ape kew..yg penting aku n sweet star still together..nothing happen wif us..tapi aku cuak gak bila girl tu antar msg ckp yg dia akan buat hubungan kitaorang renggang n dia akan buat aku benci sweet star..perghh dasyat woo..aku arap2 girl tu berhenti ggu aku..amin...doakan hubungan aku n sweet star berkekalan k..

2 comments:

Anonymous said...

fie,aku rase kan aku taw ah sape.err.kalo bdk Kptm tu.tp aku xnak ah tuduh2.xbaik an.huhu.so aku hrp korg berkekalan k.=)

eLLyN said...

umm entah la weii..dia ade syak some1 tapi yelah..aduyaii xkan a dia sgup buat aku mc tuu..