Tuesday, December 9, 2008

BENGANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PeRaMpAs



GeDiK



GaTaL



MaK BaPaK X AjAr



BoDoH



kata2 yg dilemparkan kpda aku..perghh pdas gler..sabar fifie..sakit gler ati aku bila dituduh sdemikian..lagi2 bila dia ckap mak bapak aku x pandai didik aku..banget punya manusia.tolong a..aku x kisah klu dia nak gduh ngan aku..tapi aku pantang org sentuh hal family aku lebih2 lagi parents aku!!!!!!!!!ada paham....pagi tadi aku dapat 1 msg dari nom yg aku x knal..aku buat do know je..dah jnis aku..klu nom yg aku x knal aku x layan.buat abis kredit aku jew..banyak kali dia antar msg kat aku..first2 ok lagi..pastu dia dah mula mula tunjuk lagak.aku pun bengang gak..ape hal mangkuk nie.tiba2 maki hamun aku..bapak kata2 dia kasar gler woo..perghhh tahan jelah..bila ku tanya dia nape dia bengang ngan aku bru la aku taw hal sbenar..upa2nye ade kaitan ngan sweet star..ummm.rileks k..meh aku cte ape yg terjadi..dia ckap yg dia ngan sweet star dah lama knal..dulu diorang apat pastu tiba2 hbgn diorang renggang d sebabkan aku..dia cakap dia x suka aku apat ngan sweet star n siap bg amaran kras lagi suh aku jauhkan diri aku dari sweet star..pstu macam2 dia soal siasat aku..tanya sal sweet star..settle dia maki hamun..aku plak soal slidik dia.aku tanya dia sape,study katne n soo on ..1 pun dia x jawab..ahhh lantak ah..dia ingat aku terhegeh sgt nak tau sal dia..x nak bg tau sudah!!!sooo aku dgn rendah drinye aku minta maaf ngan dia coz rampas sweet star dari dia.aku mlas nak gaduh d sebabkan sowang lelaki.soo aku minta dia x kacau idup aku lagi n aku psan kat dia suh dia jaga sweet star baik2..



sdih wooo..banyak knangan aku ngan sweet star..hal ni aku x bg tau pun sweet star.lagi pun ari nie dia blik slangor..soo aku amik kputusan nak jauhkan diri aku dari dia..mayb girls 2 lebih layak dari aku..aku nie sape la sgt..hamba allah yg hina n serba kekurangan.. gemuk..hodoh...xpndai...sampai saat nie pun sweet star xde msg aku..bzi sgt kot..ahh lantak dia ah..aku pun x tau sama ada tindakan aku nie btol ke x..ahh lantak ah..janji girls tu hepi..nanti pandai2 la aku cari helah jauhkan dri aku dari sweet star..wlaupun brat ati aku...aku terpaksa...so skunk aku nak hepii..x nak sdih2..PAHAM FIFIE!!!!!!!



p/s:aku makin myampah ngan LELAKIIIIIIII..myusahkan idup aku....sakit atiiii aku...

4 comments:

khalida suhaili said...

sbar je la fie..
COBAAN!!
bese la tuh klu org dh dsprte!! n sure dia dngki kn kt ko..
sbr je la

eLLyN said...

yup..aku ok jew..malas nak amik pot..lantak ahh dia..janji diorng hepii..amin..

Anonymous said...

fie nape ni??
ko sabar k.
huhu.
xmo gado2 taw.
=)

eLLyN said...

think positif k..xdenye aku gaduh ngan dia..ade la tu hikmah d sbalik smua nie..aku redha jew..