Monday, December 8, 2008

BbQ pUnYA pAsAl....








waaa dah banyak ari aku x update blog aku..bzii woo.aku x sempat nak update..smalam ari yg pling best lam idup aku..ade bbq kat umah aku..smua sdara mara aku bkumpul kat umah aku..amai gler..x menang tangan aku layan diorang.tukang cuci sape lagi klu bukan aku..hehehe.disebabkan terlebih sgt wat kerja aku mula pning..tgh ari tu aku dh asa x sedap badan..tapi aku buat do know jew..lpas mkn sup daging trus kpala aku pusing2.aduyaii bapak sakit woo..ya allah sakit sgt2..aku nie dgil!!!x makan saman..aku buat dk jew..sampai la kul 10 mlam aku dah asa truk sgt2..aku msuk bilik rest..ya allah nangis aku jap..sakit sgt2 kpala aku nie..asa nak cabut je kpala aku nie jap..aku bg taw sweet star yg aku x chat..pe lagi mula a dia suh aku rest n makan ubat..hehehe.cayunk gak sweet star kat aku..huhuhu.tharu siot..tapi aku xbg taw dia yg aku truk skit..tau dek dia mati aku..maafkan i ek..hehehe..aku x nak dia unsing..aku skit ckit pun dah isaw dah dia..soo aku just ckp aku ok jew..n jap2 g baik a..hehehe ..soo aku join bbq tu jap jew..sdih pun ade gak..yelah aku x sdar pun time bila diorang blik..lam kul 12 sweet star kejutkan aku..aku yg suh dia kjutkan aku..aku ingat nak kmas dapur..yelah daput tadi dah macam kapal pecah..hehehe.bila aku p dapur aku tgk dapur aku dah clean n clear..mesti umi aku yg wat kerja nie..cian woo umi aku mngemas sowang2..pape pun thanks sweet star coz kejutkan aku n amik brat sal aku..aku cayunk dia sgt2..




3 comments:

Anonymous said...

waa beznye de bbq.
hehe. fie ko xpyh laa mkn dging bnyk sgt.nnt sakit lg.huhu.
haa ko tpu sweet star ye??
aku report die.
hahaha

Azween!! said...

hihihi...=P
nk kne ni..=P

eLLyN said...

heheheh.jgn weii..ko kan kawan aku..hahaha..aku tipu sunat xpew..heheheh..aku x nak dia isaw a..