Sunday, December 21, 2008

FaLl iN lOvE....

fall in love..
ape yg ade pada cinta..
huhuhu..
aku sbenarnyee dah jatuh cinta..
first2 aku nengok dia aku dah mula
jatuh ati....
niekah yg dinamakan cinta..
perghhh mmg hebat penangan cinta aku nie..
heheheh...
uisyyy korang nie mesti pk yg bukan2 kan..
aku sbenarnye dah jatuh cinta ngan cite AWAN DANIA...
HAHAHAHAH...
best wooo cte tuu...





Drama ini berkisar kepada perjalanan hidup Dania (Scha al-Yahya) yang ingin menjadi pramugari, sesuatu yang tidak pernah masuk akal bagi seorang gadis lasak sepertinya. Dania gadis lasak dan cekal membantu bapa dan abangnya bekerja mengendalikan bagasi.

Dia sering memikirkan mengenai masa depannya dan cemburu apabila melihat orang di sekelilingnya terus berjaya dalam kehidupan masing-masing.

Perkara itu berlarutan sehingga beliau terdetik menjadi pramugari. Impiannya itu menjadi bahan ketawa abang-abangnya yang tidak pernah memberi semangat malah memperkecilkan keinginan Dania yang ingin bekerja di langit biru.Nasib ternyata menyebelahi Dania apabila dia terpilih dan dikehendaki mendaftarkan diri di akademi latihan. Perwatakan Dania yang lebih agresif dan lasak membezakannya dengan rakan lain yang ingin menjadi pramugari dengan tujuan berbeza.

Di sinilah bermulanya kisah Dania mengharungi suka duka dalam kerjaya dan persahabatan yang baru dibina. Bukan itu saja, jurulatih yang membimbing Dania di akademi latihan juga sering bersikap tegas terutamanya kepada Dania yang tidak menonjolkan sifat kesopanan dan kelembutan seorang wanita.

tuu la serba sedikit sinopsis tentang AWAN DANIA.....hehehe
aku suggest korang tgok a cte nie...
banyak pkara yg aku blajar dari cte nie...

* JGN MUDAH MENGALAH...

* PEDULIKAN CAKAP ORG....


* JADIKAN KUTUKAN TU SBG PEMANGKIN UNTUK KITA LEBIH BERJAYA..


* XDE BENDA YG MUDAH KAT DALAM DUNIA NIE..

* KLU ORG LAIN BOLEH KITA JUGA BOLEH...

* THINK POSITIF...

* JADIKAN LAWAN ITU SBG KAWAN...

* BERSABAR DALAM MENITI LIKU2 IDUP NIE..


* JGN MUDAH MENGALAH.....

* BE YOURSELF......


3 comments:

Azween!! said...

kat mne cte ni?

eLLyN said...

kat astro ria..
ari isnin kul 9..
heheheh
siap promote tuu..
bestt woo cte nie..

Anonymous said...

hehe.aku tgk gak cte ni weyh.kdg2.hehe=)